Welcome Peeps !

Pages

Friday, March 11, 2011

Pertemuan Pertama

Pada tanggal 5/3/2011 , merupakan suatu peristiwa yg tidak akan aku lupakan sepanjang hidupku . 
Pada tarikh keramat tersebut , aku telah bertemu dgn Irfan ( kekasih hati ) . 
Ya , sememangnya pertemuan tersebut antara pertemuan yg paling manis dan  indah dlm sejarah percintaan aku dgn orang laen . Irfan seorang yg berbeza dari org laen . Tatkala kali pertama aku berjumpa dia secara FacetoFace , dan tika saat aku salam tgn dia yg selama ni mmg aku impikan , telah merubah hidupku secara keseluruhannya . 
Aku tatap matanya dgn penuh makna dan kadang2 ada jgak rasa malu utk pegang tgn dia , sbb di kawasan umum ataupun mgkin diriku belum cukup kuat utk melakukannya . 
Pertemuan yg berlarutan hingga ke tgh malam itu , sememangnya telah melakar byk kenangan indah dan manis kami bersama . Main tumbuk2 , main cubit2 , main sepak2 , main gigit2 , main2 lidah , main pegang2 . dan kami sgt bahagia ! . Belum lagi tiba masanya bila kami berdua-duaan lagi d'atas katil , Mesty lebih ganas !! 
Irfan sering sakat aku . Hehehe , tapi aku tak kesah , tuh semua Standard dlm percintaan . Takkanla nak serius je All The Time kann . Mesty ala ada gurau senda dan gedik2 sikit kann . 
Pada waktu itu , aku sudah semestinya merupakan org paling Happy dlm dunia kalau nak d'katakan la . Hee ~ Aku pegang tgn dia , aku usap pipi dia yg tembam tuh , aku cium pipi dia , aku cium mulut dia , aku cium semua ! Wahh *

Bila aku jumpa dia , rasa mcm lebih dekat dgn dia berbanding dlm Fon . 
Bila aku jumpa dia , rasa mcm diri aku ni ada org jaga sepanjang masa .
Bila aku jumpa dia , rasa mcm aku tak keseorangan dlm dunia ni .
Dan Bila aku jumpa dia , rasa mcm aku takkan hidup sunyi sbb aku ada dia 

Irfan seorang yg penyayang . Dia sayang semua org . And ofcoz la dia sayang aku kann 
Irfan seorang yg penyabar . Dia sanggup tggu aku habis SPM semata2 dia nak aku berjaya dlm hidup aku .
Irfan seorang yg ambil-berat . Dia selalu Text aku , tanya , "dan makan ke blom , Dah siap homeworks ke , tidow awal la , esok nak sekolah" .
Irfan seorang yg kelakar dan susah nak gelak . Walaupun aku tengok dia ni jenis yg pendiam , tapi dlm diri dia , mmg suka ketawa . Aku suka tgok dia Happy . 

Pada hari itu , kami bermanja-manjaan dan menggedik-gedik . Wah , rasa mcm semalam je :D . Bila sampai masa nak ucap Selamat Tinggal , aku menitis kan air mata . Aku Nanges sbb aku tak sanggup nak kehilangan dan berjauhan dgn dia . walaupun jarak Greenwood dan Kepong tuh , tak derla jauh mana . Aku nangis sbb aku taknak hilang pandangan dia dari mata aku . Aku tak nak dia jauh dari aku sbb aku takut nnti aku akan terus kehilangan dia :( . Irfan dah byk berikan aku kebahagiaan yg aku cari selama ni . Dan aku taknak sia-siakan . Aku taknak kehilangan permata yg aku dah ada . Dan aku akan jaga permata tuh seelok-eloknya  .
Irfan sering buat aku tersenyum dgn gelagat comel dia .


No comments:

Post a Comment