Welcome Peeps !

Pages

Saturday, March 26, 2011

Perpisahan Kali Ke **

Setelah aku bersama dgn dia dlm seminggu lebih cmtuh , Akhirnya aku BREAK jgakk ! Haha . Sebenarnya aku suka Break dgn dia sbb selama ni aku tak bahagia dgn dia . Yee , mmg btol , dia belanja aku , dia KISS aku sana sini . Tapi hakikatnya aku tak bahagia dgn dia . Aku rasa mcm aku tak kapel . Aku sedar yg selama aku kapel dgn dia , aku kurang beri perhatian kat dia . Tapi , bila aku pikir2 balik , aku rasa mcmn hati aku tak NGAM dgn dia . Aku tau yg dia sayangkan aku . Tapi , sejujurnya masa aku kapel dgn dia , aku tak sayang dia sgt . Aku taknak tipu diri aku , aku taknak tipu perasaan aku Dan aku taknak tipu perasaan dia lagi ! Aku tak suka seksa diri aku bila aku terpaksa ckp "ILOVEYOU" tapi sedangkan aku tak cintakan dia :( . Dia seorang yg jujur dan penyayang :D . Dan aku suka dgn ciri2 yg dia ada .  Aku dapat rasa yg dia btol2 sayangkan aku masa tuhh . Aku terlalu ikutkan hati aku . Aku terlalu terburu2 . Bukan aku tak tau yg aku boleh amek seminggu dua utk kenal dia . Aku lupa yg dlm setiap perhubungan mesty ada masa utk mengenali .

Aku terlalu ikutkan perasaan aku . Pada masa tuh , aku dah lama SINGLE dan aku mengidamkan seseorang yg dpt jaga aku . Tapi bila nafsu dah menguasai , MAKAN TAIK POWN KITA RASA MCM MAKAN KFC . Aku sedihh melihat dia terpaksa akur dgn kata2 aku . Aku selalu ckp kat dia yg "Kita takkan bersama utk selama-lamanya" . Dan dia fhm maksud aku . Aku selalu sakat dia . Aku ckp dia "Gemok" . Hahaha , dia gelak jee . :D . Masa tuhh , mmgla bahagia , tapi bila lama-kelamaan , bila kita rasa yg diri kita dah bosann atau inginkan sesuatu yg baru , mesty kita akan berubah haluan . Selama aku kapel dgn dia , duit aku sikit je yg keluar , Yee , sudah semestinya duit yg keluar tuh duit utk aku makan dan tambang pergi balik . Haha :D . Senang ckp , duit yg aku keluarkan tuh utk diri aku jela . Yg selebihnya , semua duit dia . Sebenarnya aku malas nak ckp pasal benda nihh , tapi aku rasa bila aku tulis benda ni , aku dpt lupakan semua sejarah tuh . Kisah aku dgn Irfan dah terkubur sedalam-dalamnya dlm tanah dan aku takkan gali balik ! Aku tau yg dia akan jumpa org yg lebih baik dari aku . Org yg dpt beri dia kebahagiaan yg lebih dari apa yg aku berikan kat dia . Aku taknak satu hari nanti , dia ckp yg aku ni dah lupakan kawan . Kawan2 aku dah mcm keluarga aku sendiri . Tak kiralah kawan tuh pernah buat aku marah ke , tikam belakang aku ke , atau selain dari tuh . Tapi , yg penting tak kita seburuk mana pown seseorang kawan tuh , dia masih kawan kita . Dan aku takkan lupakan kawan2 aku sampai aku mati . Samala mcm Irfan , seburuk mana pown dia , dia tetap kawan aku :D

*Sekian dari aku* ~ Kisah aku dengan Irfan dah TAMAT ! Kami dah takder apa2 hubungan lagi

No comments:

Post a Comment