Welcome Peeps !

Pages

Sunday, February 13, 2011

I Love Them ! :)

Saya sayang mereka semua ! 
Dan saya tak tahu nak cakap mcm mana kalau saya takder mereka semua !
Pada waktu saya gembira , sedih , kecewa , tertekan , malu , ketawa , mereka sering berada di sisi saya . Maka dengan itu saya buat satu blogg utk mereka semua sbagai satu tanda penghargaan yg tidak ternilai buat mereka semua !


KAWAN-KAWAN SAYA :

PDR ~ ! Saya sayangkan dia sangat2 ! My Besties ! 

10 perkara yg saya suka tentang PDR :

~Spontan
~Lawak
~Suka senyum 
~Sporting
~Pandai pose
~Baik
~Peramah
~Suka bergaul dgn org ramai
~Bergaya
~Mempunyai kosa kata yg menarik !




ABEN ~ ! Dia selalu gelak !! HAHAHAHAHA 

10 perkara yg saya suka tentang Aben :

~Bergaya
~Suka cara dia jalan 
~Sempoi
~Simple But Smart 
~Sexy Lips
~Pandai pujuk 
~Pemurah
~Kelakar
~Mulut Bisa
~Pemalu 






















SHAH ~ ! Dia selalu nasihatkan saya :) Kadan'-Kadan' rimas jugakk tapi sebenarnya saya suka :) HAHA


10 perkara yg saya suka tentang Shah :


~Baik 
~Gelak tak boleh kuat lagi
~Suka tolong orang
~Kuat sentapp 
~Nasihat tuh tak boleh berjela-jela lagi 
~Periang
~Caring nak mampoz 
~Mata dia cantik
~Suka buat lawak
~Mengada-ngada manja












Berikut merupakan BESTIES2 aku yg aku sayang :) . Walaupun kitorg jauh , tp tuh tak bermakna kitorg tak tegur sesama sendiri . Kadang2 dlm FB sempat lgi main hina-hina antara satu sama lain .Merajuk tuh standard la kann . Kwan , mana yg tak pernah sentap dgn kwn sndiri . Kadang2 ada jgak yg jelez dgn kwn sndiri ! HAHA . Tp , kitorg tak kesah pown . Benda2 tuh semua dah jadi kebiasaan .Kitorg selalu jgakk , sentap2 ni . Just nak tgok mcm mana reaksi masing2 je . Tp , takde apa-apa niat pown . 


Kalau kitorg bosan , ada je yg ajak kuar la , lepak la . Hmm , klo org kata 'bapak borek anak rintik' kitorg pown sbnanrnya sama jgak . Pot2 yg jadi keutamaan kitorg , sudahh semestinya PAVILION . Hmm . kalau tak jejak tempat haram tuh seminggu sekali , boleh mati doee ! HAHA . Kitorg selalu hang sama-sama . Biarlah apa org nak ckp pown , yg pnting kitorg kawan :D . Jgn smpai bermusuh sudahh la kann  


Antara kami , ada panggilan masing2  . MARIA la , NOKK la , MAKK la , NYAHH la . Adoi ~ boleh tergelak bila kitorg jadi gila . Hmm . setakat ni jela aku boleh tulis psl kwn2 aku . Nanti ada kesempatan aku tulis pnjang2 lagi eakk ! 


BYE ~ Daa ~ Nantikan update seterusnya ! :)

2 comments: