Welcome Peeps !

Pages

Thursday, February 24, 2011

Belum sampai waktunya untuk aku luahkan perasaan aku kat kau

Aku suka kau sebenarnya . Tapi cuma kau je yg tak perasan :D 
Dah lama aku simpan perasaan ni , tapi aku takut nak bagitau kau . Aku takut kau ckp aku ni perasan la , batak la , terhegeh2 la . Aku taknak nanti kau beranggapan lain kat aku bila aku ckp kt kau yg aku sukakan kau .
Setiap kali aku online , aku mesty tgok profile kau dulu sbb aku taknak terlepas satu pun status kau . Cara kau update status , kau tulis ayat , gambar2 kau , komen2 kau dan semuanyala . Aku selalu berdoa satu hari nanti aku dpt bersama dgn kau . Setiap kali aku tgok profile kau , kadang2 nak je aku post kat wall kau . dan tulis "Sebenarnya I suka kat U" . Tapi aku risau kalau2 dlm account kau ada org lain .BF kau ke , Mak Cik kau ke , Abang kau ke . Nnti tak pasal2 aku yg kena maki . Aku selalu pikir cmtuh , sbb aku taknak aku rosakkan hbungan kita walaupun kita hanya sbgai kawan . 

Setiap malam , aku selalu call kau sbb aku nak dengar suara kau sgt2 . Bagi aku , bila kau dengar suara kau kat dalam fon , seolah-olah kau ada kat sebelah aku . Kau tgh peluk aku , usap rambut aku , pegang tangan aku , tepuk bahu aku . Harap2 benda tuh semua jadi kenyataan satu hari nanti . Walaupun aku tau yg aku ni mungkin tak layak utk kau , tapi aku nak kau tau yg selama ni , aku tak anggap kau kawan aku . Sebaliknya aku anggap kau sebagai seorang KEKASIH . Hmm , bila la agak2nya aku dapat pegang tangan kau kan  ? Dalam dunia ni , perkara yg aku nak buat selepas aku kenal kau , ialah , memegang tangan kau ! ! . Mungkin kau tak selesa bila baca ni , tapi aku nak kau tau yg aku betol2 sukakan kau selama ni . Kau mungkin boleh LIKE status2 aku , wish aku selamat malam , selamat petang , selamat pagi , Tapi kau tak boleh agak mcm mana perasaan aku trhadap kau selama kita kenal . Kau mungkin boleh gelak bila aku ckp yg aku sukakan kau selama ni . Kau mungkin boleh delete aku bila aku ckp yg aku syok kat kau  . Tapi kau mungkin tak boleh agak mcm mana perasaan aku kat kau .
Since aku tanya nama sebenar kau , dari situh la aku mula suka kat kau . Aku suka kau bukan sebab nama kau , tapi cara kau layan aku , budi bahasa kau dah menunjukkan yg kau mmg baik . Aku tak harap apa2 dari kau . Aku cuma nak luahkan perasaan aku je . Aku betol2 suka kan kau .

Dalam FB aku , tak pernah ada sorang pown yg wish aku setiap waktu . Malam , Petang , Pagi . Hmm , aku suka bila ada orang yg caring pasal aku . Tanya kabar aku setiap hari . Tegur aku , gurau2 dgn aku la . Hahaha . harap2 semua tuh jadi kenyataan . Selalu jugakkla aku berdoa utk mimpikan kau sebelum aku tidur . Hahaha , mungkin benda ni kedengaran sprti BODOH , tapi bagi aku , mimpikan seseorang yg kita suka atau sayang sudah semestinya bestt ! Dalam mimpi tuh , aku suapkan kau ice-cream , main layang-layang , cak-cak d'sebalik pokok , guling2 atas rumput , simbah2 air kat sungai , main kejar2 dan yg paling manis , main tampar2 pipi smpai merah ! Haha , benda paling sweet yg aku akan buat bila aku d'takdirkan bersama dgn kau ialah tidurkan kau :D . Walaupun kita hanya kenal dalam laman sesawang je , tapi bila kau selalu tegur aku , aku pown selalu call kau , Aku rasa mcm kita jiran plakk . Aku tidur pown , berpelukkan bantal yg ada nama kau . Aku mandi pown gunakan sabun yg berjenamakan nama kau . Aku makan pown , menggunakan sudu dan garfu keluaran kilang nama kau . Eee , aku tak dpt tahan la , bila aku selalu teringatkan kau . Sbb tuh la aku tulis blog ni supaya aku dpt luahkan perasaan aku . Aku duduk dlm blik ni , sambil dengar lagu 'Make You Feel My Love' sambil menunggu mesej dari kau . Aku baring atas katil sambil belek2 henset yg penuh dgn gambar2 kau .

Aku rasa , aku mmg tak dapat tahan lagi perasaan aku kat kau . Aku kena bgtau kau , yg aku betol2 sukakan kau . Harap2 kau tak marah aku  . Bayang-bayang kau je aku nampak setiap kali aku rindukan kau . Teringat suara kau , gelak kau , suara manja kau . Setiap kali aku dail nombor kau kat fon aku , aku selalu nervous bila kau nak angkat fon . Dalam hati aku ckp , "Bilala dia nak agkat fon ni" . Tp , bila kau agkat je fon , aku takut pulak nak bersuara . Hehe . Aku ni pemalu orangnya . Tp , once aku dah bukak mulut , jgn harapla korang boleh ckp . 
Aku happy kenal dgn kau , dan aku happy dpt kawan mcm kau . Untungla sapa dapat kau . Tp aku nak sgt , orang yg untung tuh ialah aku . Hehehe . 
Aku pernah bertekad utk luahkan perasaan aku kat kau . Tp aku tak ckup kuat lagi utk ckp . Aku nak kita kenal dulu hati masing2 , baru kita ckp pasal benda yg serius . Bak kata orang2 tua , Jodoh tuh di tangan TUHAN . Kita hanya boleh menerimanya . 
Aku sentiasa berdoa supaya satu hari nanti aku dapat jugak pegang tangan kau , usap tangan kau , dan akhir sekali , kucup dahi kau :D . AMIN 

AkuBetol-BetolSayangKanKau :D Oren 

No comments:

Post a Comment