Welcome Peeps !

Pages

Monday, February 28, 2011

Babe :D

Today , its Monday . My first day to school after 2 days of holiday . I met my friends , teachers , and my lovers :D . Hahaha , well ofcoz , 'Lovers' is meant by my BFF's . It is 28th of February 2011 . What a great day to start a lesson . I woke up in the morning , and I directly go to my big mirror . Erghh , "not again" . I sighed . Its the pimple going out on my face ! Big pimples . Hmm . just forget it . In this section , I would like to talk about a guy whom I knew at a social network called Facebook 
I knew him for the first he said 'Hye' in the Chat-Box . 

BERMULALAH ... 


Dulu , masa mula2 kenal , masing2 sombong . Taknak tegur . Bukak profile pown tknak . Tapi , bila salah sorang dah tegur , mulalah nak menggedix2 kann .  HAHAHA . Kelakar jugakk bila aku pikir balik masa kali pertama aku kenal dia . Dia selalu wish aku . 'Selamat petang RED , Morning Red , Nytes Red " Haha . Aku suka sebenarnya bila ada orang yg amek berat pasal aku . Aku rasa diri aku tak keseorangan . Bila aku dah kenal dia , aku rasa hidupp aku penuh dgn kegembiraan . Aku gelak bila baca blog dia , aku gelak bila tgok gambar2 dia , dan aku gelak bila dia ejek aku .
Setiap kali aku call dia , dia selalu jugakk la mendiamkan diri . Aku tak tau la samada dia malu nak ckap atau saja nak habiskan kredit aku . Urmm . itu ikut suka dia la , tapi , bila aku dah kenal dia , aku kenal isi hati dia , prinsip hidup dia , cara dia berfikir , dan yg paling penting , ciri2 kekasih hati dia . Opzz . Secara jujurnya , aku mmg suka akt dia dari dulu lagi . Aku terpikat dgn mata dia . Cuma aku takut nak luahkan perasaan aku kat dia sbb aku takut dia dah berpunya . So , aku diamkan jee 

Selama aku online FB , takder pulakk mana2 kwn aku yg selalu wish aku . Pagi-petang-siang-malam , aku selalu tggu dia wish aku . And , tiap kali aku on9 , aku mesty tgok friend list aku dulu . Manala tau  kalau2 dia on9 . Aku akan tggu je dia IM aku . Kadang2 sampai aku terlentok depan lappy pown aku still nak tggu dia . Walaupun dia layan org laen , aku masih setia tggu dia wish kat aku . Bagi aku , walaupun aku tak dapat Cinta dia , tapi aku selalu anggap yg aku dah lama ada Cinta dia dlm diri aku . Aku nak dia happy . And aku nak aku Happy sama .
Bila masing2 happy , takder apa2 masalah akan timbul . Dalam hidup aku , dia lah org pertama yg  sggup gunakan pics aku sbagai profile picture dia . Erghh , aku terharu sgt bila dia buat mcmtuh . at the same time , aku malu la jugak , sbb gmbar aku tak seberapa sgt . Nanti ada org ckp mcm2 pasal profile picture dia . Aku tak kesah samada dia nak buat apa pown , tapi aku cuma nak dia tau yg aku betol2 sayangkan dia . Tuhh je . Aku taknak kehilangan dia . Dan aku nak dia dalam hidupp aku . Aku tak kesah apa org nak ckp , Yg pnting aku dapat jaga dia sebaiknya , dan dia pown dpt terima aku seadanya . 
Setiap kali aku call dia , ada je benda aku nak ckp .Tapi dia diam je . Aku sebenarnya tak suka bila org yg aku call , diam jee . Tak cakap apa2 . Aku nak sgt dgr suara dia . Tapi bila aku call dia , dia buat perkara yg sebaliknya . 



SEBENARNYA .... 



When times goes by a second , I will never stop thinking of you 

When my tears fell onto the ground , the first thing I will do to put away my tears , is just thinking of you

When I'm alone , I always portrayed your pictures infront of my laptop :D And I couldn't stop staring at you 

And when I'm happy , I will never forget to share it with you 'coz you are the only one in my heart




CINTA ATAU SEBALIKNYA ? ...




YES , I do love you for the first time I knew your name .

YES , I can't stop thinking of you 'coz I really really loves you

YES , There were many people talking about us . and asking many stupid questions . But for me , I don't need them . Infact , I just need youuuu .

YES , I really really do Love you OREN :D



YOU WILL ALWAYS BE IN MY MIND :D


Oren , now , I really want to be totally honest with you . 
I hate lying to myself and others . I can't assume you as my friend anymore . But , I need to assume you as my LOVER . 

Oren , I know that when the time you read this , you might not like it . And for that I'm sorry on my over-reacted behaviour that I threw over yourself . But truly , I've waited patiently to express my feelings and I think on 28th of February 2011 is the best day for me to just say to you that I Love You So Much .

Oren , For the first time in my life , you are the most Liked person that I ever like the most . No one in my life that have done like you've done to me . You wishes , your voice , you texts , your inboxes and you love that you gave to me will be always kept in my mind . 

Oren , I've promised to you and to myself that I will hug you when me met . And I will never loose the chance of my life-time and I will proove it to you . 
Just to make you sure , all your pictures is in my diary :D . And your name , is written beautifully on my room's wall :D "OREN SODA" 



Wo Ai Ni :D 


No comments:

Post a Comment