Welcome Peeps !

Pages

Sunday, November 14, 2010

SeLepAs BErsAmA DenGan DIA,Kami AkHiRnYa,. `BREAKKK` .

Aku Benci Kau !!


Stelah 1 blan 25 hari..aq kapel dgn IJAT..akhirnya hbungan kami smpai ke  pghujungnya..Kami akhiri hbungan dgn makian dan cacian trhadap diri msing2..Ergh ! Sakit aty sgt  ! Tapi Allah dh tkdirkan bhawa aq nan IJAT mmg bkann jodoh yg sptutnya dan kami mmg x srasi ..! Allah itu Maha Kuasa dan Allah bleh Temukan dan Pisahkan ssuatu yg trjadii .! Apa jua yg trjadi kt alam ini..semuanya atas khendak Allah.! Sbb itula kita  x boleh nk tntukan dgn khendak dan keinginan kita sndiri..Mmg dh d'takdirkan bhawa aq nan dia ..akan brakhir dgn cara yg tak baik dan kejii bgi aq ! Kami brmaki-makian ..dan smmgnya bnda2 mcm tuh bkann atas khendak aq
Apa yg kita hrus lakukan ialah cuba mghalang dari godaan Syaitan .! Apa yg tlahh brlaku antara aq dgn dia..aq akan cuba lupakann dan aq takkan kenang kmbali sjarah HITAM  antara kami brdua..Biarlah Apa yg trjadi.hanya tggal kenangan dlm memori msing2..


Stelah aq gembira dan senang brasama dia.,,ada shaja ujian dan dugaan yg dtg..kisah yg brlaku..aq tak boleh tulis kt sini..Hanya diari aq  shaja yg tahu..Dlm diari aku,.termuat sgala2 yg d'prkatakan oleh dia trhadap aq..smasa kami dlm situasi sbgini..Blogg ini..tdak dpt mnmpung btapa byk prkataan Keji dan Tohmahan yg dia lemparkan kt aq..Berlambak2!
Bila aq knang blikk memori aq brsama dia.,smmgnya pasti akan trcurah air mata ini..!
Kesedihan dan Keperitan yg kami lalui slama ini.,mmg byk skali..Trdapat juga kebahagiaan dan kegembiraan yg kami kgsi brsama slama 1 bulan lbih mnjalinkan hbungan..
Hmm..! Biarlah kan dia...Aq x nak pksa seseorang itu utk mnyintai aq.Sbb tuh bkan cara aq..dan bila CINTA itu d;pksa..,akan trbitlah kepura-puraan d'dlmnya..


Samalah sprti dia..IJAT mmg baik orgnya..ada budi bhasa..hormat org tua..Tp,sprti yg tlh d'katakan sblum ini..mmg takdir tlh tntukan..bhawa aq dgn dia trpksa brpisah buat slamanya..Hmm..bila aq pikir2 blikk..mmg kputusan kami smmgnya TEPAT dan WARAS.!
Kami tdak mahu ada sbarang kebencian trhadap diri msing2 walaupun kami brpisah scara cara yg tdak elokk..Tp,aq akan sygkan IJAT smpai aq matii.!
Dlm waktu kami brsama..,mcm2 tlah d'lalui..Kami gduhh..~ ada je yg pjukk antara satu sama lainn..Kami ejek2 ~ ada je yg mntak maaf dlu .! Hahaha..Sweetnyerr time tuh.
Tp.apakan daya..bnda2  tuh smua dh tak bleh d'ulang kmbali..sbb prtalian kami sdahh brakhir..hanya kenangan yg kami sematt.dlm nubari msing2 ! SEDIHH !


Ergh. ! Tatkala prkataan BREAK tuh kluar dri mlut aq..(sbb aq yg mntax break) .Rsa perit sgt .! Tak sggup nak tggalkan dia..Aq trlalu sygkan dia. ! Rsa mcm hdupp nih.tak lgkap..bler takder dia ! Derita ! Perit ! Smmgnya..mmg tak dpt d'nafikan lgi..bhawa CINTA kami mmg tulus..tp setulus mna pun..cinta tuh..Allah ttap akan beri ujian d'dlmnya..
Prpisahan mmg mutlak dlm stiap prtemuan..Apa pownn yg brlaku dgn prtemuan..psti ada prpisahann..IJAT  hnya mnerima dgn hati yg trbukaa tatkala kami breakk.


Lafaz itu aq..ucapkan d'tmpat yg sama kami mula2 jalinkan hbungan..Manalagi kalau bkann..KL SENTRAL ! Tmpat itu la yg mnjadi sksi prcintaan kami brdua..Sgala pnat dan lelah..yg kami lalui KL SENTRAL lah tmpat saksi prkara itu..Pkul-memukul..maki-memaki..brmanja-manjaan..Brtumbuk-tumbukan.smuanya KL SENTRAL sbgi saksinya
Hm..Tmpat yg menemukan aq dgn IJAT  mnjadi tmpat yg juga mmisahkan aq dgn dia.
Hahaha..mmg Allah tuh..Maha Menemukan..Dan Maha Memisahkan !
Hanya d;tmpat yg sama yg shaja..DIA mncipta dua situasi yg brbeza !
YA ALLAH ! ENGKAU MEMANG PENUH BERKUASA ! 
Aq..sbgi seorang yg SINGLE..akan cuba mlupakan sgala-galanya..Mmg ia mngmbil masa yg amatt lamaa utk aq mlupakan kesemua kisah yg kami tlh lalui,,


Kdang2..aq ada mnangis smasa aq knangkan memori kami brsama..Bila aq tgokk brang2 yg dia bgi kt aku.,aku rsa perit sgt ! Aq trnmpk wajah dia dlm stiap inci hati dan fkiran aku ! Ergh ! ujian mmg slalu d'berikan ! Brang2 yg dia hadiahkan kt aku..,aku akn smpan seelok-eloknya dgn pnuh syg ! Aku akan jga brang2 dia..tnpa ada sikit calar pownn..Aku akan jga brang2 dia..mcm aq jga nyawa aku sndiri !
Smmgnya amat perit utk aku lalui fasa hdupp aq..bila brang2 milik dia..ada dlm prsekitaran hdupp aku..Tkut trigat blik psl knangan dulu2 ! 


Bila aku dh sorg2..aq rsa sunyi..bosann..sedih.! Aku pasti akan rindukan dia !
Bila aku dduk sorg2 yg dlm bilik..aku trkenang saat kami brsama..! Ergh ! pning kpala !
Tertekan ! Aku x sggup nak knang blikk ! Wajah dia..tuh msih brmain2 dlm fkiran aku !
Senyuman dia..Usapan tgn dia..Kelembutan tgn dia bila dia pgang tgn aku..Kehalusan bibir dia..tatkala dia ciumm stiapp inci bdann aku ! ERgh ! Derita !
Aku x sggup nk tampung prasaan ni ! Aku cuba kikis stiapp prasaan tuh..kluar dri hati ni 


Degil ! Keras Kepala ! Hati aq..cuba sedaya upaya utk hiris prasaan rndu tuh !
Tlogla ! Aku mrayu ! Susah sgt ke utk kluarkan sdikit demi sdikit bnda2 tuh semua !
Usaha aku.hrp2 brbaloi ! IJAT pasti akan jmpa insan yg lbih baikk dri aq..
Mgkin insan tuh lbih kacak dari aku..lbih caring dri aku..atau lbih smpurna dari aku !
Aku hnya dpt doakan kebahagiaan IJAT d'smping org yg dia sygngi !
Aku hnya mnanti CINTA aq..yg sejati utk hadir dlm hdup aku..
Harap2 kali ni..aku akan dpt seseorang yg lbih baik dri IJAT..(mungkin)


Aku Tak suka tlis pnjang2 tntang msalah CINTA aku dlm blogg ni..
Aku hrap pmbaca2 semua dpt tahu prasaan aku..mcm mna..
Derita tuh mmg ada dan aku hnya prlu sbr mghdapinya !


Kisah aku dgn IJAT akan aku sematt dlm diari aku..dan akn aku knang dlm jiwa aku
Kata2 akhir dari aku..


CINTAILAH ORANG YG MENYINTAI ANDA,!..

No comments:

Post a Comment