Welcome Peeps !

Pages

Monday, November 29, 2010

SaYa BeRcEriTa TenTaNg DIa's :)

Ale2 Dah Bulan 12..Dan Aku Tak Prasan Yang Aku Dah Kapel Dgn Dia Hampir Selama 26 Hari .!


Bila Aku dh breakk dgn Ijat ... Aku mulai rasa sunyi.Walaupun aku breaak nan dia,tak smpai sbulan.,tp..aku dh ada psang baruu ! Hm..mungkin aku tak suka kesunyian ? Atau aku mungkin rasa aku ptut truskan hdupp aku..dgn org yg aku syg walaupun org tuhh bkan dia ? hahaha..mcm2 dilema ..Suka-Duka .. Derita_Nara .Ergh ! SABAR !
Walaupun skrang ni.aku msih trigat akan Ijat ..knangan aku brsama dgn dia.tp,aku cuba tabahkan hati aku.Sbb aku tahu..itu utk kebaikan diri aku jgakk.Aku taknak BF baru aku tau yg aku msih contact dgn Ijat  lagi..MAU PERANG BESARRR NANTY !  HAHA
Urm .Since Aku dh tak der apa2 dgn dia ,. aku mulai mmulakan prangai dulu2 aku..iaitu 'KEGEDIKAN TERHADAP MANGSA SOSIALITI' Haha..Mcm dulu2.Bila aku nmpk je Mamat2 hnsem or Cute..aku trus tgur or just add him on FB .. (Dlm Situasi FB La)..
Tp..bila kt luarr..aku agak tkutt utk mndedahkan kecomelan aku Haha. ! Aku mgkin akn just mlemparkan senyuman manis..atauu just menggedik scara sopan santun ! (PROPA) AWW!

Urm..Brbalik kpd TOPIK utama .., aku sdah brpunya oleh seseorang yg sgt comell..baikk..sweet..caring...peramah..and many others about him :) Aku jatuh hati dgn dia pada tarikh yg sgt baikk ! Pada tarikh tuh jgakk la brlakunya satu peristiwa yg aku akn igt smpai aku MATI !  Hurmm ..sdahh semestinya pristiwa itu tak laen tak bkann HARI JADI AKU YGK KE 16 PADA 6/11/2010 yg laluu .. Aku d'bling dgn telur..dan brgelen2 tepung gandum yg mnjadikan aku mcm POCONG baru kluar dri KUBUR ! Haha..HODOHH ! Tp..sweet sgt masa tuhh ! Suka tgokk kwn2 aku happy and aku pownn happy jgakk..Pd.masa trjadinya pristiwa  ni..aku d'TERJAH oleh hampir 10 org kwn2 aku dr sgenap umur dan kerenah ! Haha..klakar gler masa tuh.Semua org bsh brmandikan tepung !  

Dan pda tarikh tuhh jgak la aku dgn insan brnama MUHAMMAD AMIRUL AIZAT tlah scara rasminya mnjadi satu psangan kekasih yg sahhh .! AWW .! mmg tak sgka bila aku igt balik tarikh tuhh ! Masa kegembiraan aku dgn kawan2..,d'tmbah pula dgn kgmbiraan dgn BF baru aku ! Terima Kasih YA ALLAH !  Aku rsa aku brada dlm tman yg pnuhh dgn bunga  ros yg kemerah-merahan ! Ergh ~ SWEETT ~ Aku sbgi seorang yg suka brcakap scara 'straight forward' , trpaksa jujur kpd Aizat tntang prasaan aku trhadap dia ..Pd.mula2nya,..agak ssah utk aku britahu prasaan aku kt dia..tp..aku cuba buang prasaan tuh smua..and just REDAHH JE !! Tatkala mlut aku trbuka luass utk meluahkan prasaan aku..Aku rsa risau sgt dan rsa brsalah..Sbb aku tkutt aku tak ckupp mngenali Aizat ! Aku tkutt bila aku tak ckupp memahami hati dan prasaan dia yg sbnrnya scara sedalam-dlamnya..aku tkut trjadi mcm2 !~

Antara prkara2 yg aku risau bila aku kapen dgn seseorang apabila aku tak ckup mngenali diri dia~

*Selalu Gaduhh dan Salah Fahamm
*Kuat Mrajukk Sesama Smdiri
*Jarang Txt Sbb Tak Tahu Kesibukan Msing2

Urmm..Tp aku rsa apa yg aku buatt tuh dh btull ..Aku taknak bila aku nak mntax kapel nan dia..Dia dah Brpunyaa ! Aku tak nakk !! Takuutt Sgt ! Sbb tuh la aku ambil  lgkah awal2 walaupun kadang2..lgkah yg aku ambill tuh trsilapp ..
Mcm org tua2 kata,,'BERANI BUAT..SENDIRI TANGGUNG' .! Aku..cuba brpegang dgn kata2 tuhh..aku tak nakk bila aku kapel dgn Aizat.aku asyikk gduhh dgn dia justt because aku tak knall dia scaraa detaill ! Aku pownn tak suka bila org yg aku syg sdihh2 dan gduhh ! SEKSA !
Bila kita tak knall seserang tuhh.scara sdalam2nya..mgkin pelbagai prkara boleh trjadii .!
PERGADUHAN ! SALAH FAHAM ! Ergh ! ELAKKAN ! 

Memang tak dpt d'nafikan lgi yg aku mmg terburu2 dlm stiapp prkara yg aku buatt !
Aku Slalu trsilap lgkahh ! Tp..bila tiba bab2 mcm ni..aku tak tau knapa aku trpaksa kapel dgn Aizat scara cepatt ! Aku knall dia tak smpai 2 bulann ! Dan bgi sesetengah org.mgkin 2bulan tuh msa yg singkat utk mngenali seseorang..Dan bgi sesetengah org 2 bulan tuh..mrupakan msa yg lama utk mngenali seseorang .Tp..aku ? Kjapp ke ..Singkatt Ke..Aku balunn je !
Sbb aku taknak org yg aku syg..d'kebas mcm tuh je ! 
Aku mmg sygkan Aizat .! Bahkan..sjakk kali pertama aku pndang muka dia..hati aku truss trdetik yg aku sndiri tak sure..apa bnda yg hati aku cuba nak bgtahu ! AKU DALAM DILEMA !

Urmm..bila kita dah sorg2 dlm hdupp ni tanpa ada org yg kita syg (mlainkan keluarga) dan org yg menyayangi kita :( .kita rsa sunyi dan rsa hdupp ni..tak der sesaper ! Tp.bila ada org yg sygkan kita ..sdahh semestinya kita rsa happy dan tenang spanjang hdupp kita .! Btoll Takk ?
Dalam hdupp aku..tak prnah aku rasa sebahagia ni bila Aizat dtg dlm hdupp aku.Aku rsa aku tak blehh hdupp tnpa dia..Bler aku sbukk dia sentiasa tak merungut walaupun ksibukan aku tuh mghalang masa ktwoun utk TEXTING.Dia tak prnah ckp 'ALLAA' atau 'HUH' bila aku ckp aku sibukk..Aizat sntiasa memahami situasi aku wlaupun kdang2 aku trpksa tak agkt call dia..tak reply txt dia..d'sbbkan sibukk !  Aku rsa brsalah kdang2..tp..dh bnda nk jdi mcm ni..so.,ak trpksa trima ! Tp.aku takkan buat dia keseorangan mcm tuh je.
Bila aku FREE atau BOSAN..aku akna txt dia..or Bila aku RINDU sgt kt dia..aku CALL dia..
Aku sggup hbiskan KREDIT ku smata2 utk mnyenangkan hati dia..Aku sggup redahh hujan dlm keadaan bsah kuyup just smata2 nak prgi TOPUP utk call dia,blas txt dia..
Aku sggup kwna karah dgn mak aku just smata2 nak mnta kbenaran utk kluar rumah skejap je..utk prgi TOPUP just utk call dia and dgr suara dia !!! 
Apa yg aku buatt kt dia..aku EKLAS ! Tak prnah ada rsa kecewa atau malas dlm hati aku utk membahagiakan hati dia,! 

Hmm.. ! Hari brganti hari..masa berputar pantas ! Aku takk prasann ktwounk dh kapel slama 26 hari,, ! Kjapp btoll msa brlalu !
Bila..aku kenang balik..msa2 aku dgn Ijat..mmg tak dpt d'lupakan ! Byk sgt knangan ktewunk !
Aku Tak prnahh trfikir pownn utk tggalkan Ijat ! Haha..dhla ! Lupakan semua tuh !
Bnda2 ni semua tak pnting skrang ! Yg pnting skrang aku dgn Aizat !
Hurmm..Bila aku dh dpt org yg aku syg skrang ni..aku rsa PUAS sgt ! Aku taknak kehilangan org aku syg semula ! Aku SERIK !! Ckup skali..bnda ni trjadi kt aku..Aku dh khilangan ramai org yg aku syg ! Tp..aku tak sggup khilangan Aizat ! 

Aku cuma nak ckp aku SAYANGKAN AIZAT SANGAT2 !!
Dan bila dia rindu aku..aku nak dia TENGOK CAHAYA BULAN SAMPAI DIA TERLELAP..DAN AKU AKAN DATANG DLM TIDUR DIA ! 
IloveyouSomuch Aizat ! Muahhhxx !! 

Jangan Curang ! Gudluck For SPM 
KissMeThroughThePhone ! 
Saya Tunggu Awak Kt Sini !! 

No comments:

Post a Comment