Welcome Peeps !

Pages

Saturday, January 8, 2011

Kami Sering Bertengkar :( | Hubungan Kami Runcing :( | Kebahagiaan Yg Kami Cuba Kecapi , Jatuh Berderai |

Pada tarikh 8/1/2011 , aku d'gemparkan oleh satu berita yg amat sedih sekali ! 
Aku d'beritahu oleh kawan2ku , yg BF aku tlah membuat suatu DARGGING d'kwasan prumahannya .Aku trkejut ! Aku trsentak seketika bila aku dgr berita tuh . Pada mulanya , aku berasa was2 utk percaya , tp apabila hampir 5 orang mnceritakan berita yg sama kt aku , aku trpksa percaya kata2 diowunk . Pada waktu tuh , aku rasa kecewa sgt , sbb berita tuh aku dgr dari mulut kwn baik aku sndiri , dan dia sndiri yg nmpak BF aku ber DRAGGING ! . Aku naik angin kt kawan2 aku , sbb aku tkut diowunk buat crita jee .Tp , bila aku call BF aku sndiri dan aku tanya elok2 , dia jawab "Ya , Sayang DRAG Semalam ( 7/11/2011) ." Aku trkejut ! 
Bila prlataan "YA" , tuh kluar dari mulut dia , aku rasa sedih , kosong , kecewa , marah , dan smpai aku rasa nak bunuh diri jee ! .Ya Allah ! , aku tak sangka dia sggup buat aku cmtuh skali !
Slama ni , aku igt dia baik .! Tp , tak brmakna dia DRAG , dia jadi jahat . Hurm , aku bingung masa tuhh ! Tak tau nak wat per  , tak tau nak ckp per . Aku terdiam ! 

Semasa aku d'britahu psl brita tuh , aku kt restoran PAKCIK , PAVILION . Aku dgn kawan aku .
Bila aku dgr brita tuh , MOOD aku trus hilang ! Bingung aku mmikirkan psl BF aku . Bnda yg dia buat tuh dah melanggar hukum Islam ! Walaupun GAY , tp atleast jgn la smpai nak jadi perempuan ! 
Aku pantang bila org lelaki pakai -
~Rambut palsu 
~Lipstick tebal2
~High-heels
~Make-up 4-5 Inci

Bila kita d'ciptakan jadi lelaki , kita kena la jaga kelelakian kita , jgn la smpai kita pakai mcm prempuan ! Aku tak kesah la , BF aku LEMBUT , tp bila lembut2 dia tuh , dia nak amek kesempatan nak jadi perempuan ! Aku geli sgt2 ! .Bila aku cuba ckp baik2 dgn dia , dia tetiba melenting tak tentu psl . Aku cuba nasihatkan dia .Kalau dia taknak dgr , tuh dia punya psal .
Aku sbgai BF dia , kawan dia , saudara se ISLAM dia , cuba bgi dia bnda yg elok utk dia ikuti .
Kalau dia nak pakai mcm perempuan , tuh bukan caranya ! | Aku taknak d'sbbkan hal2 mcm ni , kitorang gaduh besar ! .Benda2 mcm ni , buang masa je utk d'gaduhkan ! Aku bagi sepenuh kebebasan kt dia , spaya dia boleh buat apa je yg dia nak . Tp , bila aku bgi kebebasan dan kepercayaan tuh , dia tak gunakana dgn elok , tp , sebaliknya dia gunakan utk tujuan yg negatif !
Aku tak suka . Aku dah pesan kt dia dari awal , yg aku tak suka dia kluar smpai pukul 2-3pagi.
Pertama sbb - dia keje , Kedua - aku taknak dia sosial sgt dgn kwn2 dia .
Yerlakan , mula2 kwn , kenal2 dulu , lepas tuh bila dah klur tiap2 mlm , gelak sana gelak sini , gurau sana gurau sini , belanja sana belanja sini , lama2 suka jgak ! Aku tau dia penat balik keje , And dia nak hlangkan stress keje dia , Tp , atleast dia BAGI TAHU la aku . Aku tau , dia prgi mana , kluar nan sapa , mkn kt mana . Tp , hampeh je ! . Aku boleh catit la , brapa byk kali , dia bgtau aku yg dia kluar mkn malam dgn kwn2 dia . HAMPIR 90% ! Dia lgsung tak inform aku yg dia kuar .! 10% tuh dia hanya kerja , tidow , lepak rumah kwn dia  dan kuar nan aku !
Erghhh ! Susah sgt ke , dia nak tekan kekunci fon tuh , dan taip elok2 . bgtau aku yg dia nak kuar mkn malam dgn kwn dia ? Stiap kali aku CALL dia , kebiasaanya dlm pkul 1230 - 1.30 pagi , mesty aku dgr bunyi bsing , gelak2 , borak2 kt sana ! Aku tak tau apa yg diorang borakkan , gelakkan tp , sejujurnya , aku tak suka ! Bila kau tanya , "KT MANA"  ? Dia jwb 'TGH MKN DGN KWN" | Hmmm , MAKAN ? KAWAN ?  Boleh prcaya ke ? Ke makan sambil 'berkawan' ? 


Cara aku simple jee , 'Kau Bagitau Aku , Beres . Kau Tak Bagitau Aku , Susah La Kau' !
Aku tak kongkong dia , tp sikap dia sjak kebelakangan ni , aku rasa mcm dia ada smpan sesuatu la . Tak tau la samada dia simpan JANTAN , simpan RAHSIA , atau simpan BENDA2 LAEN ! 
Aku sayagkan Ayep sgt2 ! Aku taknak khilangan dia ! | Aku slalu beroda kt Allah spaya kitorang berkekalan . walaupun tidak selamanya ! Aku nak rsa kebahagiaan brsama2 dgn dia .
Pasal kes dia DRAG tuh , aku terlalu sedih ! | Aku taks sggup nak dgr crita tuh lagi !
Aku malu ! | Dia buat bnda2 tuh semua , tnpa memikirkan dosa pahala , maruah diri , maruah aku sekali ! | Dia DRAG , aku yg malu . Orang jaja nama aku serata tmpat , dan stiap kali aku kluar , bila aku trserempak dgn mmber2 aku , ada jee yg bangkitkan psl kes dia ! 
Nama aku yg tercemar ! Dia BF aku , Aku taknak nama aku , rosak ! | Dlm masa yg sama , aku pown taknak maruah dan nama baik dia rosak jgakk ! | Erghh ! .Aku pening bila org asyik ckp psl kes DRAG dia jee ! | Diowunk ckp aku -


~Tak reti jaga BF sndiri la
~Terlalu bgi kebebasan la
~Terlalu berlembut dgn BF sndiri la
~Tak der sifat amek berat la 


Mulut org ni , bukan boleh tutup senang2 jee , Once diorang dah dpt target Benda yg baru , smpai Kiamat pown diowunk akan bising psl bnda yg sama ! Biasa la kan , mulut2 PLU ni , kebanyakannya , BERPUAKA ! Aku sbgi BF dia , kenala trima apa yg org sekeliling ckp psl kitrorang . Aku nak marah ? Aku rasa tak perlu . Aku nak nangis ? Tuh Bukan Cara Aku !
Aku akan nagis bila bnda tuh btol2 buat aku sedih ., Dan sejujurnya , aku susah sgt nak nangis !
Aku cuba utk pertahankan hbungan kitorang ! Aku taknak tersungkur d'tgh jalan !
Sesungguhnya , aku benci perpisahan ! Setiap apa yg dia buat , aku harus tau . sbb aku BF dia !
Dan terpulangla samada dia nak tau apa yg aku buat ke tidak :)  | Aku tak pksa !


Aku taknak hbungan kitorang berakhir ! | Aku cintakan Ayep ! | 
Aku harap apa yg aku tulis , cukup utk mggambarkan kekecewaan aku trhadap apa yg dia buat .
Aku betol2 sygkn dia ! |  


Sekian Dari Aku ~ RTII



No comments:

Post a Comment