Welcome Peeps !

Pages

Tuesday, December 7, 2010

Bila Hati Dia Sakit | Hati Saya Pown Turut Sakit !

Saya selalu buat dia sakit hati !

Aku sayang Dia ! | Hidup Aku kosong Tanpa Dia !
Aku nak Dia faham yang Aku cuma Ada Dia !
Aku cuma Cintakan Dia Sorang !
Aku tak sanggup nak tgok Dia jadi milik orang lain !

Cinta aku jadi tak menentu bila Aku jumpa Dia 
Hati aku jadi tak keruan sejak aku Kenal Dia 
Aku jadi orang yang tak siuman sejak aku kenal Dia 
Aku tergila-gilakan dia ke ? Atau aku hanya main dgn perasaan aku ?

Dia suka buat aku tersenyum 
Dia bagi aku kebahagiaan yg aku tak prnah kecapi sblum ni 
Dia sering bgi aku semangat dan dorongan yg kuat 
Dia jadi milik satu hari nanti ke ? AMIN !

Kami selalu brgaduh2 manja setiap kali kami bersua suara
Kami ejek-mengejek antara satu sama lain
Kami akan minta maaf selepas kami ejek-mengejek.sbb kami taknak hati kami terguris
Kami akan bersama satu hari nanti ? AMIN .!

Kenapa bila aku sorang2 dlm bilik.Aku mesti teringatkan dia !
Kenapa harus aku menitiskan air mata bila aku tak dgr suara dia utk satu hari !
Kenapa aku susah nak menerima kenyataan yg Cinta Aku dan Dia 'susah' bersatu ?
Kenapa bila aku tidow..Aku tak prnah mimpikan Dia !

Bila kami dah bersama nanti..Kami akan hidup bersama 
Bila kami dah besar..Kami akan bina hidup baru 
Bila ada masalah yg datang..Kami akan selesaikan dgn elok tnpa gaduh2
Bila salah seorang antara kami..Bersedih.Kami akan hiburkan diri kami



Plzz  ! Dun Leave Me !
I Need You In My Life Baby !
Things could be more complicated IF You Are Not Besides Me Every Milisecond !
Take My Heart..And I'll Go With You !

If I cried...You Are the one that will pampered me after My Tears Fall Down !
If I sad...You Are the one that I'll find to Give Me Back A Joys Of A Life Time !
If I lost..I'll Called You With My Entire Love Heart And I sent a text.~
Sounded like this ~ 
"Help ME ! I'll Kiss You If You Give Me Back A Way To Go Back Home !"


Sometimes I Feels Like U Were Sitting Next Besides Me !
But Every Time I Look Aside..I Can't See U .!
Y.? Is It Because Our Hearts Aren't One ?


Every Time U Speak Through My Ears..And U Speak Loves..,
My Heart Pumps Infinility.
U Are Mine !



Eyoi And Red .! 
Muhammad Amirul Aizat Zack Zuandy
Love Can Be Defined By Words . ~ 


Such As ~ Eyoi , I Do Loves You !! 


Eyoi's Hearts Is Zack's Heart. 
Eyoi's Sadness Is Zack's Sadness.


Bila Eyoi Nanes | Zack Pown Nanes
Bila Eyoi Gembira | Zack Pown Gembira :)


Bila Eyoi Sakit | Zack Susah Hati !
Zack Taknak Eyoi Sakit !


Senyuman Eyoi Selalu Zack Nmpak Dlm Mimpi Dia
Air Mata Eyoi Selalu Zack Nmpak Dlm Gelas Yg Dia Minum


Zack Taknak Eyoi Nanes .!
Kalau Boleh , Zack Taknak Bgi Air Mata Eyoi Tumpah Sikit Pown Kt Atas Bumi Nih .!


Bila Zack Jalan2 Prgi Kedai , Dia Selalu Rasa Tgn Dia D'Pimpin Oleh Eyoi
Zack Nak Sgt Pegang Tgn Eyoi


Tiap2 Malam Zack Selalu BERDOA Kpd Allah , Spaya Zack Dpt Hidup Dgn Eyoi
Eyoi Jgn Tggalkan Zack Tau 


Bila Eyoi Gelak , Zack Pown Gelak Sama.
Zack Suka Dgr Eyoi Gelak | Cute Sgt


Kalau Eyoi Nak Tau , Zack Selalu Rindukan Eyoi !
Zack Tak Sggup Nak Tgok Eyoi Dgn Org Laen !


Hati Zack , Zack Dh Bgi Separuh Kt Eyoi. 
Eyoi Kena Jaga Hati Zack Tuh ! Jgn Rosakkan !

Kalau Eyoi Dgn Zack Gaduh , Zack Selalu Nanes !
Dia Taknak Gaduh2 Dgn Eyoi !


Kt Dalam Bilik Zack , Ada Satu Barang Yg Zack Khaskan Utk Eyoi 
Barang Tuh Kat Sebelah Zack , Zack Peluk Barang Tuh ~ Brg Tuh Ialah BEAR Dia 


Zack Selalu Nyanyi Lagu 'Sabhi Saddi' | Nadiku . Tiap2 Mlm
Lagu Tuh Utk Eyoi Tauu ! Lagu Tuh Best Sgt ! 


Kalau Eyoi Nak Tau , Zack Nak Sgt Usap Rmbut Eyoi 
Zack Nak Pegang Tgn Eyoi , Nak Cium Pipi Eyoi ! 


Zack Selalu Teringatkan Eyoi 
Eyoi Kena Jaga Hati Zack Elok2


Zack Berangan2 Kalau Dah Besar Nanti , Dia Nak Hdup Dgn Eyoi Sorang Je
Ada Rumah , Kereta , Harta Sendiri Dan Mungkin Keluarga Sndiri


Setiap Mlm Zack Trmimpi2 Nak Tidow Dgn Eyoi
Setiap Mlm Tuh Jgakk La Zack Meroyan Sorang2


Kalau Dulu Rutin Harian Zack MAKAN ,!
Tp , Bila Dah Kenal Eyoi . Rutin Zack Brtukar Kpd CALL Eyoi Stiap Hari


Zack Takut Sgt Klo2 Eyoi Ada Org Laen 
Kalau Zack  Tau , Dia Mgkin BUNUH DIRI


Kebahagiaan Zack , Kebahagiaan Eyoi Jgakk
Kesedihan Eyoi , Kesedihan Zack Jgakk


Ahakz ~ Eyoi Ketawa  ? ~ Cute Sangat2
Ahakz ~ Eyoi Senyum  ? ~ Sweet Sangat2


Zack Tak Mintak Eyoi Apa2 Pun 
Zack Nak Mintak Eyoi Setia Dgn Dia Jee


Zack Ada Bela Kuku Panjang !
Dan Dia Nak Eyoi Potongkan Kuku Dia Pda 13/12/2010 Nanti


Hurm . Slama Ni Zack Tak Prnah Rasa Sebahagia Ni !
Zack Bahagia Sgt Dgn Eyoi
Zack Sayangkan Eyoi Sangat2 !
Hati Zack Ckp "Jangan Prgi Jauh Dari Dia" !






"EYOI"








































Tidak perlu bermadah pujangga dalam meraih sebuah cinta,,cukupla sekadar kesetiaan dan keikhlasan,,, Tidak perlu wang ringgit berjuta untuk meraih cinta,, Cukuplah sekadar kesederhanaan untuk terus mempertahankan cinta..




'Pada Tanggal 13/12/2010' 


Aku telah membuat temu-janji dgn Eyoi.Aku nak  jmpa dia sgt2 ! Tak sabar2 !


Aku cuba tahan prasaan ni drpda menguasai nafsu serakah aku ! Hahaha
Aku takut sangat bila aku jumpa buat kali yg pertama , mcm2 bnda boleh jadi !
Aku takut nnti aku terus Terjah dia , Aku takut nnti aku terus Ratah badan dia !
Aku taknak bnda2 ni trjadi ! Aku rasa takut pun ada , Gementar pun ada jugakk !


Lokasi ~ Starbucks KLCC , Masa ~ 11.00 Pagi


Bila aku lihat muka dia utk kali yg pertama , 'WHOAA' !
Dia tak mcm dalam gmbar ! Lain sangat2 ! Tp , ada satu je yg sama kt diri dia !
SENYUMAN dia , dan SUARA dia ! Sama dan Comel !
Aku tak harap apa2 sangat utk perjumpaan pertama ni . 
Tp , aku harap satu jee dari Eyoi . Hehe | Aku nak cium dia !
Itupun kalau dia kasi la ! Aku rasa , dia mesty kasi punya la ! 
Kalau aku dpt cium dia pown , dah mrupakan bnda pling brmakna dlm hidup aku !


Senyuman Dan Tawa Dia Sangat Bermakna !


Tatkala satu suara yg kecil keluar dari mulut Eyoi , aku rasa aman sangat !
Aman sebab aku dpt dengar suara org yg aku syg sangat2 !
Bila dia ketawa merupakan prkara yg pling indah yg prnah aku lalui
Mndengar Eyoi ketawa mrupakan prkara paling Sweet yg prnah aku rasai
Aku akan ketawa bila Eyoi ketawa .
Aku akan tersenyum bila aku tgok Eyoi senyum :)
Aku Bahagia dgn Eyoi ! 










No comments:

Post a Comment